• DRAMA,  NO CENTRO DRAMáTICO GALEGO,  TEATRO ANTROIDO

    Percival

    Ficha técnica 1983, Teatro Antroido Autoría: Xosé Luís Méndez Ferrín Dramaturxia e dirección: Roberto Vidal Bolaño Deseño e construción da escenografía, atrezzo e mómaros e elenco: Alberte de Esteban “O Roxo”, Pako de Pink, Laura Ponte, Carme Rábade, Rodrigo Roel “Gato” e Roberto Vidal Bolaño. Monicreques de fíos e variñas: Matarile Traxes: Rosa Bassave. Metalistaría: T. Rey Música: Wagner, Manchín, Banda A. de Merza, etc Produción: Laura Ponte A sombrilla branca foi un cariño do “Cholas”, veciño do xardín das Outas Árbores e amigo noso, ao que gostosos adicamos todas e cada unha das representaicóns diste Percival. Medalla de ouro Cidade de Valladolid ao mellor texto de autor español vivo…

  • DRAMA,  INFANTIL,  Roberto Vidal Bolaño,  TEATRO ANTROIDO,  TEATRO DO AQUí

    Rosalía

    Ficha técnica 2001, Centro Dramático Galego Autoría: Ramón Otero Pedrayo Dirección e iluminación: Roberto Vidal Bolaño Elenco: María Barcala, Susana Dans, Xúlio Lago, Alfredo Rodríguez, Mónica Camaño, César Cambeiro, Mercedes Castro, Xan Cejudo, Xaquín García Marcos, Miguel López Varela, César Goldi, Pancho Martínez, Xoán Carlos Mejuto, Yolanda Muíños, Laura Ponte, Gloria Rico, Rubén Ruibal, Xosé Vilarelle Deseño de atrezo, vestiario e máscaras: Rodrigo Roel Música: Rodrigo Romaní Estrea: 19 de outubro de 2001 no Salón Teatro de Santiago Edicións Literarias 2013. Edicións Positivas. Obras Completas. Volume V.

  • NO CENTRO DRAMáTICO GALEGO,  TEATRO ANTROIDO,  TEATRO DO AQUí

    Anxeliños

    Ficha técnica 1997, Teatro do Aquí Autoría, dirección e iluminación: Roberto Vidal Bolaño Elenco: Roberto Vidal Bolaño, Evaristo Calvo, Anabell Gago, Xoán Carlos Mejuto, Ursia Gago Deseño de escenografía e vestiario: Júlia Brens Realización de vestiario: Carmen Domínguez Deseño gráfico: Fausto C. Isorna Fotografía: Rubén Ruibal Maquillaxe e perruquería: Maika Rizos Produción: Belén Quintáns Asesoría xurídica e administración: Planing Cobertura técnica: Kachet Estrea: 17 de xaneiro de 1997 na Casa da Cultura de Vilagarcía de Arousa Premios 1998. Premios María Casares: Mellor obra, mellor texto orixinal, mellor actor secundario: Evaristo Calvo. Sinopse Ademáis da crónica dun peculiar pauto co demo, encarnado nesta ocasión por un fatasmagórico profesional da extorsión e…

  • DRAMA,  Roberto Vidal Bolaño,  VER TODAS

    Bailadela da morte ditosa

    Ficha técnica 1980, Teatro Antroido Autoría: Roberto Vidal Bolaño Dirección: Eduardo Alonso Elenco: Luma Gómez, Laura Ponte, Roberto Vidal Bolaño, Miguel Insua, Bernardo Corral 1980. Premio Abrente Edicións Literarias 2013. Edicións Positivas. Obras Completas. Volume III Outras Montaxes 2008, Teatro de Ningures. Dirección: Etelvino Blanco Elenco: Fran Paredes, Sonia Rúa, Mónica Camaño, Pepa Barreiro, Santiago Cortegoso, Salvador del Río e Casilda García.

  • DRAMA,  VER TODAS

    Xaxara, Peituda, Paniogas, Tarelo, o Rapaz e o Cachamón, ou como trocar en rato pequecho o meirande xigantón

    Ficha técnica 1979, Teatro Antroido Autoría e dirección: Roberto Vidal Bolaño Reparto: Xosé Luis González (Xaxara, xigantes), Bernardo Corral “Porito” (Xaxara, rapaz), Paloma Tomé (Peituda), Laura Ponte (Paniogas), Cachamón (Roberto Vidal Bolaño) Realización de caretas e cabezudos: César Lombera Mención honorífica III Concurso Teatro Infantil “O Facho” Sinopse Reencontro coas características da farsa que máis validez mateñen de cara á creación dun espectáculo para nenos e non tan nenos, potenciando as súas posibilidades através da incorporación de elementos como as máscaras, os títeres, o son… que o achegan máis a un terreo no que o maxín xoga un papel importante. Edicións Literarias 2013. Edicións Positivas. Obras Completas. Volume IV

  • Roberto Vidal Bolaño,  TEATRO ANTROIDO,  TEATRO DO AQUí

    Laudamuco, señor de ningures

    Ficha técnica 1976, Teatro Antroido Autoría e dirección: Roberto Vidal Bolaño Premio Abrente 1976 Sinopse Laudamuco Señor de ningures quer ser un intento de análise das estruturas de poder e dos seus resotes esenciais, feito non só dende a perspectiva de quen o detenta, senón e sobor de todo, dende a de aqueles que o manteñen. Neste senso, o texto aborda como unha das características desas relacións de poder as connotacións mítico-relixiosas nas que este se arroupa e os supostos valores morais (a fidelidade, o espírito de servizo, o servilismo, etc.) que fan posible a súa existencia. A relación servo-señor que o texto plantexa dase no intre no qeu xa non…